torsdag 5 maj 2011

Resultat

Stegen iförrgår stannade på 8071, jobbade ju verkligen heldag så det var dessärre inte tal om några kompletterande promenader på kvällen när jag kom hem. Igår glömde jag stegräknaren men då blev det i alla fall en promenad med Corre där vi avverkade diverse världsproblem. :)

Dieten har gett resultat, på tre dagar har jag gått ner 900 gram och vågen stannar på 51,3. Bara lite drygt 1 kg kvar innan jag är back on track och mitt "gamla" jag igen.

Nu ska jag ta mig en omväg till Netto och handla lite, med stegräknare. Sen är det snart dax att börja göra sig klar för jobb. Ännu en kväll där väntar. Ska bli undebart med semester. Har förresten inte hört något om stegen varken från Moster i Småland eller Syster Yster, hur går det för er?  

2 kommentarer:

  1. Denise tar över min stegräknare eftersom hennes är i sönder. Jag tar en paus i stegandet och vilar min brutna fot (oooppps då)
    Puss från mamma

    SvaraRadera
  2. Äntligen en hel dag med stegräknaren, 11438 steg.
    Trevlig helg :)
    kram moster

    SvaraRadera