söndag 1 maj 2011

Fullt upp

Jaha, då var helgen över. Tyckte precis att den började. Vad har hänt sedan sist? Ingenting alls träningsmässigt. Någon mer än jag som behöver träna är Tre Kronor, som igår förlorade mot NORGE i hockey-VM. Jag undrar om det någonsin har hänt förr. Tur man kunde stänga av TV:n och slippa se eländet.

Imorgon var planen 7 km (Aggarpsrundan) innan jobb men eftersom det är smärre kaos på jobb nu så kommer jag börja 9 och sluta 20:15 så någon träning kommer det inte hinnas med. Attans. Jag får springa runt mycket på jobb och hoppas på att jag kan samla på mig många steg.
Imorgon är det dax att börja räkna steg igen ifall det är någon som haft uppehåll. Moster, glöm inte stegräknaren. :)

Nu blir det film, lite choklad och en filt i soffan. Trevlig kväll på er!

1 kommentar:

  1. Tack för påminnelsen. Ja nu är det nya tag från min sida.
    kram moster

    SvaraRadera