måndag 25 april 2011

Skojakt

Mina gympadojjor har hängt med ganska länge nu, ända sen jag började springa faktiskt. Det borde bli knappt tre år om jag inte minns fel. Därför känns det som en bra idé att köpa ett par nya, det är verkligen på tiden.
 I lördags kände jag ömhet i knäna efter fredagens runda och delvis beror det nog på att jag sprang hela vägen på asfalt som inte är så snällt mot knän eller höfter men jag tror också att det är för dålig dämpning i skorna. De börjar bli rätt slitna och ett par nya känns som en bra investering om jag ska fortsätta springa. Det ska jag ju såklart, löftet är ju inte avklarat än.

Nya dojjs var det alltså, då ger jag mig ut på jakt.

Nej, tyvärr är det inte ett par sådana här jag ska köpa. Jag skulle
gärna önska att det var så men de är lite utanför min prisklass.
Bild lånad från  screamatmeblog.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar