tisdag 26 april 2011

Sammanfattning

Då var det dags för ny vecka och nya tag. Det var det i och för sig redan igår men det kändes ju som söndag så jag börjar idag istället. Det har blivit ganska mycket steg i veckan, satt och kollade igenom bloggen men jag kan bara hitta att jag skrivit upp fyra dagar (glömde den hemma i lördags). Nu kan jag ju inte räkna ut snittet men jag vill ändå minnas att jag fått ihop mina 10 000 alla dagar utom i söndags, så det är jag nöjd med.
På onsdag ska vi försöka komma ihåg att hämta nykeln till träningsrummet som vi har i föreningen där vi bor. Vi glömmer det varenda vecka men nu får vi sätta alla alarm vi har för att komma ihåg. Martin blev inspirerad av Ted igår så nu ska han börja träna för fullt. Får se hur länge det varar...:)

Nu: Trelleborg.

Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar