tisdag 26 april 2011

Invigning och rekord

Aggarpsrundan blev det och vilken runda sen! Den bästa någonsin faktiskt. Inte den härligaste men tidsmässigt den bästa. För omkring ett år sedan när jag och Corre nötte denna runda i alla fall två gånger i veckan så var mitt mål först att komma under 42 minuter. Det gjorde jag och då satte jag upp ett nyt mål; under 40 min. Så lång kom jag aldrig innan det blev brolopp och motivationen svek. Idag sprang jag den på 39:37! Sjukt nöjd är jag. Måste varit skorna :)

För en liten stund sedan kom jag hem från en promenad med Corre, det var längesedan sist känner jag, och nu är det dags för antingen soffan och "Erik & Mackan" eller sängen (inte nerbäddad än dock)  och "Kamelklubben". Hrm, tuffa beslut det här.
Antal steg: 10 051 (och då är inte löprundan inräknad för då glömde jag räknaren). Så här har det minsann traskats för fullt.

Trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar