tisdag 14 december 2010

Den fula tröjan

Gokväll gott folk!
Jag bara måste visa er en sak...Var inne i stan idag och fixade lite med julklappar och passade då på att utöka min träningsgarderob med en utomordentligt ful långärmad löpartröja. Ärligt talat är den så ful att jag inte riktigt vet hur den skulle kunna bli värre.

Någon som sett en fulare tröja?

För en stund sen blev det en 6 km-runda när jag inveg den otroligt fula tröjan och den får klart godkänt om man bortser från färg och mönster. Denna gång var jag även utrustad med en tjockare fleeceunderställströja så att jag inte skulle frysa lika mycket som i söndags.
Å ena sidan är tröjan visserligen sällsynt ful men som tur är kommer inte jättemånga att se mig i den eftersom den används under jackan. Å andra sidan har jag tights (illa), reflexväst (värre) och PANNBAND (utan tvekan värst) så tröjan kanske inte gör någon större skillnad...

Nu ska jag se "I form med Anna Anka" och se om jag kan få några bra träningstips.



3 kommentarer:

  1. Tänkte skriva något snällt om tröjan... men det går inte!
    Kram till dig i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Haha, nej det finns verkligen inget snällt att säga om den.

    SvaraRadera