torsdag 2 oktober 2014

Höstnytt

För några veckor sedan spontanhandlade jag lite höstnytt att utöka garderoben med. Kändes mörkt och murrigt när jag köpte det (kanske inte den ljusa tröjan, men de andra plaggen) men nu känns det precis lagom. Nu har jag också precis lagt en beställning hos Ellos för lite höstnytt även till huset och då speciellt till badrummet här uppe som behöver mysas till lite.

Nytt till garderoben. Allt från H&M och hela kalaset gick
 loss på 297 kr. Man kan inte anklaga dem för att ta ut överpriser.

Igår var jag och syrran i Ekeby på inredningskväll. Riktigt bra föreläsning och en trevlig kväll i allmänhet. Vi blev matade med massor av inredningstips både gällande belysning, färgsättning, möblering och dekoration. Jag sitter och funderar lite på gårdagen nu och det kommer ett inlägg om den i helgen. Ska försöka få ner lite av tipsen på pränt och dela med mig. Men det får bli lite senare, just nu blir det te och äppelkaka. Jag förvandlas en riktig mystant när det blir höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar