torsdag 12 juni 2014

"Jag äääälskar mitt jobb"

Nu var det väldigt längesedan jag publicerade ett "fult-inlägg". Jag hade ju några riktiga snyggingar att visa upp i form av en fiskgodisskål, en flamingolampa och en glansig porslinskalkon. Idag har jag surfat lite efter kläder och hittat fula kläder. Och en fruktansvärt oengagerad modell. Hon måste verkligen älska sitt jobb. Vi börjar med modellen, kläderna kommer senare.

Jag vägrar se ut som att jag faktiskt trivs i det här. Nehej, det tänker jag inte göra.
(Fast det kan man ju i och för sig förstå, hon ser ju inte klok ut.)

Jag tänker inte le heller. Bara så att du vet.
Det hade jag inte heller gjort om jag tvingats på en banantröja.

 Jag tänker bara stå här och se tråkig ut. Fast det lyckas jag i och för sig förträffligt med.

 Nu orkar jag inte ens dra upp kläderna så att de sitter ordentligt så tråkigt är det.
 Den enda hon kan få någon konkurrans med måste vara den här tjejen:


Jag kan (om jag anstränger mig) nästan ana att hon drar lite, lite på munnen. I övrigt tycker jag att hon ser hon ut som en tjurig 14-åring som just klivit ur sängen. Kan hon verkligen vara modell? Eller är det kanske typ tjejen som ska fixa lunch till hela sällskapet som av någon outgrundlig anledning fick hoppa in? Den riktiga modellen kanske dog av uttråkning? Det verkar ju inte vara någon omöjlighet...

Nej, nu ska jag sluta surfa och hoppa på folk som inte kan försvara sig och gå och måla fönster istället. Jag kan se ljuset i tunneln, det är inte starkt men det finns där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar