onsdag 12 februari 2014

Lite projekt

Jag ljög visst lite för er. Några bilder dök inte upp i måndags, varken på fynd eller kök. Sorry, men köket finns här på Sandras blogg. Klicka på länken så kommer bilderna direkt. Jag försökte norpa dem därifrån men det gick visst inte.

Som ni säkert förstår ska tavlan inte hängas upp i nuvarande skick. Faktum är att tavlan inte alls ska hängas upp. Ramen däremot ska få en omgång med sprayfärg och sen hamna på väggen med några kompisar, bland annat ett rådjurshorn och pappas gamla väggur som även det ska få en dusch svart färg. Än så länge är projektet på planeringsstadiet med jag har börjat hamsta lite saker. Man springer ju inte på allt i samma stund som man bestämt sig för vad man vill ha.

Förresten så har jag ju glömt att visa upp mitt senaste projekt; bokbordet. Det har blivit vitt och fått en plexiglasskiva fastsatt och står nu på plats mellan fåtöljerna. Det är dock lite snett åt ena hållet men det tänkte jag råda bot på med möbeltassar under ena sidan.
Ledsen för dåliga bilder men kameran började strejka så jag fick ta mobilen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar