torsdag 28 februari 2013

I love Ove

Ove är underbar. Denna bittra, noggranna, självmordsbenägna, ordentliga man är sjukt rolig! Utan att veta om det såklart. Det är en väldigt sorglig bok för att vara så rolig. Jag tycker absolut att alla borde läsa den och om Martin bara hade kunnat läsa hade han också älskat den. Vi har varit tillsammans i över sju år och han har inte läst en enda liten bok under den tiden. Inte ens en Kalle Anka-pocket jag köpte till honom i ren desperation över att något måste man ju läsa nån gång (och det är inte ens en riktig bok, jag vet). Jag tvivlar starkt på att han faktsikt kan läsa. Men efter sju år vet jag också att det inte är lönt att försöka. Jag får tjata på er istället; Läs den!

Lisa tycker också om Ove. Hon skickade nämligen sms till mig om den innan idag och berättade det. Sex stycken :-p Tur att jag hade mobilen på ljudlös eftersom jag satt i möte hela dagen.

2 kommentarer:

  1. Hej skatt
    Tack för igår det var jättetrevlig
    Ska genast skaffa boken
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har läst den! Och instämmer! Tack för igår.
    Kramar från Moster M och Kusin E.

    SvaraRadera