fredag 17 augusti 2012

Träningrutin

Jag kan inte riktigt förstå att det redan är fredag. Jag tyckte att jag nyss satt på bussen i måndagsmorse och längtade hem till sängen igen.

Nästa vecka har jag bestämt mig för att komma igång nere på gymmet i källaren igen. Jag har iofs varit där en hel del men inte så kontinuerligt. Inför nästa vecka har jag lagt upp en strategi för hur jag ska komma ner där: kläder och vattenflaska förbereds kvällen innan. När jag kommer hem från jobb är det bara att snabbt skutta i träningskläderna och ner i gymmet. Fyra låtar på crostrainern, typ en kvart, och styrketräning för antingen armar & axlar, rygg & mage eller ben & rumpa. Det tar ca 30 min, jag har testkört, och det är helt överkomligt på en vardag tycker jag.
Då var det bestämt, nu ska jag bara lyckas hålla det också. Den som lever får se... :)

Nu ska jag läsa "Isens Gåta", den verkar inte helt tokig. Trevlig kväll!

1 kommentar: