onsdag 15 augusti 2012

En sista chans

Nu har jag bestämt mig för att ge mig själv och den här bloggen en sista chans. Att ha en blogg som inte uppdateras kontinuerligt är inte lönt och inte speciellt intressant för er som läser heller. Så nu ger jag mig själv en månad, till den 15:e september, att se till att får ordning på den annars lägger jag ner. Jag ska såklart göra ett ärlig försök och försöka hitta inpirationen igen.
Fast just nu ska jag titta på "Frzozen Planet" (underbar faktiskt!) och sen ska jag sova. Klockan ringer fortfarande 05:25...

Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Klart att du ska fortsätta blogga. Alltid kul att läsa :)Tror att många gör uppehåll under sommaren i sitt bloggande
    kramar från moster
    som bloggar lite då och då

    SvaraRadera
  2. Självklart ska du fortsätta.
    Det är så roligt att läsa om vad som händer
    Kram

    SvaraRadera