torsdag 28 juni 2012

Snart så...

Tack för alla grattiskommentarer angående mitt nya jobb! Nu har jag tre jobbdagar kvar på H&M och sen på måndag smäller det! Klockan 9 ska jag infinna mig på "Plåt-Karin", som huset kallas, och sen har jag faktiskt ingen aning om vad som händer, men det lär jag väl märka.

Idag har jag en lista på lite nödvändigheter som jag ska inhandla innan mitt älskade personalkort rycks ifrån mig. Linnen, hårklämmor, strumpor och annat lika kul handlar jag mer än gärna med rabatt. Sen tänkte jag bjuda mina arbetskamrater på något gott till fika/eftrerrätt så nu ska jag leta upp ett recept på pannacotta.

Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Stort lycka till! Med nya jobbet då alltså, men det är klart vi hoppas shoppingen också blir lyckad ;). Kram från moster M och kusin E.

    SvaraRadera
  2. Det kommer nog gå bra med både och tror jag. Men jobbet är nog viktigast. :)

    SvaraRadera