torsdag 7 juni 2012

En riktigt glad nyhet...

är att jag har fått nytt jobb! Från och med den 2:e juli är min titel vapenhandläggare på tillståndsenheten hos Polisen i Malmö. Där jag ska jag, inte helt överraskande med tanke på min titel, handlägga vapenärenden (mitt främsta arbetsredskap kommer dock att vara en dator och inte ett vapen :-p).

Jag har sagt upp mig från H&M och kommer även att sluta köra med delgivningar. Så nu handlar jag så att personalkortet glöder innan jag måste lämna det ifrån mig. Jag ser verkligen fram emot ett "riktigt" heltidsjobb med fast lön och fasta tider och inga kvällar och helger. Underbart!

Det var bara det jag ville säga. :)

7 kommentarer:

  1. Vi gratulerar dig så jättemycket och gläds med dig. Puss och kram från mamma & pappa

    SvaraRadera
  2. Många GRATTIS kramar från moster

    SvaraRadera
  3. Stort grattis och lycka till! Låter spännande!
    Kramar från moster M och kusin E.

    SvaraRadera
  4. Vad skoj! Grattis! Kram Cecilia & Saga

    SvaraRadera
  5. Grattis kram Inger o.Finn

    SvaraRadera
  6. Handlat mycket fint?
    kram moster

    SvaraRadera