fredag 13 januari 2012

Löften och mål

Jag kom på mig själv med att ljuga i förra inlägget, jag avgav visst ett nyårslöfte det handlade bara inte om träning. Löftet har jag i och för sig redan avslöjat i ett inlägg för flera veckor sedan men jag vet inte hur många som lade märke till det. I alla fall, löftet är att jag ska komma ihåg att skicka kort på folks födelsedagar.

För att gå över till mina mål med träningen:
  • Springa minst två lopp i år. Jag har siktet intällt på MalmöMilen samt antingen IForm-loppet eller Malmö Halvmarathon, jag har inte bestämt mig för vilket av dem än. Förhoppningen är att det ska ge mig en liten spark i baken så att jag springer lite.
  • Det där med magen...det skulle ju vara trevligt med en platt sådan...ska vi säga till midsommar? Ja, det gör vi.
  • Löpning...min 4 km-runda en gång i veckan blir målet. Förhoppningsvis klämmer jag in lite mer träning, jag har ju fått boxhandskar i julklapp och dem vill jag såklart använda. :)

Det var allt för idag minna vänner. Nu ska jag, Sandra och Vivan käka thaimat eftersom vi är gräsänkor i några dagar när killarna är och åker skidor.
Trevligt fredagsmys!

1 kommentar: