torsdag 12 januari 2012

Back in buisness

Hej och hå! Nu är jag äntligen tillbaka. Blogger har gått mig på nerverna flera gånger därav den väldiga bristen på inlägg. Jag har inte kunnat logga in, jag har inte "funnits", inte kunnat publicera inlägg och så vidare och så vidare. Idag lyckades jag dock och här kommer en väldigt sen uppdatering. Kul att känna sig saknad dock :)
Sen sist så har det ju hunnit hända en del. Förutom London har det ju varit både jul och nyår då är det ju som det sig bör dags för nystart tycker jag. Några träningslöften avgav jag dock inte på nyårsafton men det innebär inte att jag inte har några tankar kring träningen. Istället för ett rent löfte som jag hade förra året (som var väldigt mätbart och konkret) har jag istället några mål att nå som förhoppningsvis ska resultera i lite mer kontinuitet i träningen.

Har som sagt en hel del att skriva om men jag får nog portionera ut det lite. Imorgon kommer en ny uppdatering.

Trevlig kväll! 

2 kommentarer: