torsdag 8 december 2011

Växjö

I lördags bar det iväg till Växjö. Vi packade in oss i bilen för att åka upp och fira Filippas födeledag och Rebeckas examen, båda lite i efterskott men vad gör det? Vi bjöds på smarrig boeuf bourguignon och hemgjort julgodis. Det var på alla sätt och vis en mycket trevlig dag och som vanligt jättekul att träffa alla. Här kommer utlovade bilder. Tyvärr glömde jag min egen kamera och fick fota med pappas istället. Inget större fel på den men jag och blixten kom inte riktigt överens så vissa av bilderna har ett väldigt icke-mysigt ljus. 
Saga ser lite förskräckt ut här tycker jag, men icke...

...Leon var tydligen en favvis (inte så konstigt, han är sjukt söt).

Här stirrar han ut sitt grisöra.
Mamma busar med Filippa (eller kanske
 tvärtom, båda var nöjda och glada i alla fall).
Redo att hugga in.
Här tar jag för mig av godsakerna.
Knäcken med lakrits blev en favorit!

Killbordet...

...nästan :)

Presentöppnardags!

3 kommentarer:

  1. Sicka fina bilder du fick till! Skoj att träffa er allesammans! Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående skrivare :)
    kram moster

    SvaraRadera
  3. Tack, tack! Fotoobjekten var ju så snygga så fotona kunde ju inte bli annat :) Tack alla för en toppendag!

    SvaraRadera