torsdag 8 december 2011

Vad jag har pysslat med

I tidags, efter lussekattsbaket var det pysseldags med syrran och mamma. Vi förvandlade mamma och pappas kök till en liten julkortsverkstad. Syster Yster hade med sig olika papper, klistermärken, saxar och dekorationer i mängder och efter över två timmars knepande och knåpande såg resultatet ut såhär:

Nöjda pysslare

Nu ska man bara betämma vilka som ska bli "the lycky ones" och få ett hemgjort julkort. Även om vi knåpade på bra hann vi inte med att göra till alla så jag får väl dra lott sen. :)
Nu ska jag fixa lite här hemma och sen bär det av till Ystad. Denna gång ska jag inte till tingsrätten utan till Polishuset för utbildning, spännande spännande.

p.s. Bilder från Växjö dyker upp ikväll när jag hämtat dem hos mamma och pappa d.s. 

4 kommentarer: