tisdag 11 oktober 2011

Träning

Nu är det färdigsvettat för idag. Jag avverkade mitt tredje spinningpass någonsin idag mellan 17:30 och 18:30. Jag är ganska säker på att det är första gången jag svettas i armvecken (!). Det var alltså ett väldigt svettig och jobbigt pass men, som vanligt, gick tiden ganska fort. Nu efteråt känns det såklart toppen.

Igår var Corre på Body pump, det mest fruktansvärda (och säkerligen mest effektiva) pass jag varit på. Läs här om ni missade hur det gick till. I alla fall...hon har också fruktansvärd träningsvärk. Så mycket att hon inte vet om hon kan träna på torsdag. Varför jag skriver detta? Det känns bara väldigt skönt att det inte bara var jag som var svag och otränad (sorry Corre :))

Nu ska jag gå och göra mig en kopp te och krypa under en filt för det börjar bli attans kallt här i lägenheten. Det blir så om man (föreningen) inte sätter på värmen.

2 kommentarer:

  1. Obs! Test 3 för att se om det funkar om det gör det man måste skriva det i kommentar´s fältet och ingen annanstans ex i word eller i paint, vid frågor kontakta ABF om en datorkurs

    SvaraRadera
  2. spinning e riktigt skönt.. när man väl kommit in i de :D Efter mitt första pass ville jag aldrig mer tbx.. men nu ser jag helt klart charmen med det! :D

    SvaraRadera