måndag 18 mars 2013

Ett inlägg om upprättelse...


eller inte.
Martin var lite upprörd över mitt senaste inlägg. Han tyckte att jag smutskastade honom och att jag var fruktansvärt orättvis. Han krävde att jag publicerade ett inlägg där jag bad honom om ursäkt och förklarade för mina läsare hur felaktigt jag hade framställt honom. Jag tycker ju självklart att han har fel.
Han stod på sig och efter mycket tjat lovade jag en "offentlig" ursäkt för alla mina "lögner och felaktigheter" (Martins ord, han är inte dramatisk eller så...). På ett villkor. Att han kunde nämna en sak han packat ner i en flyttlåda som inte var enbart hans. Hade han bara kommit på en endaste en så hade jag banne mig godtagit det och bett honom om ursäkt men han kunde inte det. Inte en pryl fick han fram. Alltså blir det här inte ett inlägg om upprättelse.

Jag har fått fram min poäng, jag är nöjd. :)



Nu får den här bloggen faktikt vara lite Martin-fri ett tag. Imorgon kommer ett inlägg om träning för ovanlighetens skull

1 kommentar: