torsdag 15 mars 2012

Snart klart

Tanken var att jag skulle ta en liten runda ner till gymmet idag men jag ville hellre göra det sista på mitt lilla projekt. Så nu har jag skruvat ihop det och såhär ser det ut.


Drivbänk och kaninburar var bra gissningar med svaret är en typ av bänk/låda. :) Ovanpå locken (tänkte att det kunde vara bra med lite förvaring också så jag satte gångjärn på locken) ska det ligga snygga dynor och längs väggen och i hörnet ska det bullas upp med kuddar.


Om ni tycker den är hög så har ni helt rätt, den är 15 cm högre än "vanlig" sitthöjd och det beror på att jag inte tänker sitta på den, utan ligga. Här tänker jag ligga och slöa i sommar med en tidning och alla kuddarna uppbullade bakom nacken och då vill jag helt kunna se ut och inte in i räcket. Ska bara fixa dynor och kuddar först. Också ska det upp två snygga amplar och tre ljuslyktor som ska hänga från taket. Mycket piff kvar alltså. :)

Nu blir det "Sveriges Värsta Bilförare". So long!

3 kommentarer:

  1. Så fint! Vad händig du är=) Du kan få komma hit och göra samma lika här på vår balkong om du vill?! Ser fram emot bild då allt piff är på plats också! Kram C

    SvaraRadera
  2. Tackar, tackar. Det var faktiskt inte alls speciellt svårt. Martin var såklart behjälplig (lite för behjälplig ibland och jag fick påminna honom om att det faktiskt var mitt projekt) men det mesta fixade jag själv. Piff is on it's way. :) Kram

    SvaraRadera