torsdag 8 mars 2012

Sagan om nyckeln till gymmet del 374

Igår begav vi oss ner till styrelerummet igen för att försöka få tag i en nyckel till gymmet. Kors i taket för det lyckades. Jag förutsatte att det inte fanns några nycklar eftersom jag satt upp mig på en väntelista och de skulle höra av sig så fort det kom in någon nyckel och jag fortfarande inte hört något (jag satte upp mig på väntelistan i augusti). Jag var alltså lite laddad med argument om att det uppenbarligen behövdes fler nyckar, att man kanske fick införa att man fick ha nycklarna en viss tid osv. Men nycklar fanns det och vi fick en. Jag orkade inte ens ta upp att de i så fall kanske kunde hört av sig eftersom det var det de lovade att göra.

Idag har jag i alla fall invigt gymmet. 10 min på crostrainern, ett 10 minutersprogram på cykeln också fick armarna sig en ordentlig genomkörare. Ett litet snabbpass att komma igång med. Nu har jag duschat och ätit yoggi med kiwi och jordgubbar och ka snart ta tag i en tvätthög. Känns som en bra början på dagen!

4 kommentarer:

  1. Inga virus har drabbat Svedala förstår jag.
    Var det fågel,fisk eller mittemellan på Gömma Nycklen?
    kram moster

    SvaraRadera