onsdag 16 november 2011

Hej mitt vinterland (nästan)

Hemma igen från en promenad i ett ganska kallt väder. Känns faktiskt som att vintern har kommit. Jag inveg min nya dunjacka som var riktigt varm och gosig (och visst det är en Malmö Redhawks-halsduk som skymtar fram).


Tanken är ju 10 000 steg om dagen men jag kunde naturligvis inte hitta stegräknaren varken i måndags eller igår. Idag lyckades jag leta fram den och efter exakt 4571 steg så lade den av. Batteriet slut. Suck. Får promenera utan stegräknare men till helgen ska jag väl få tummarna los och köpa ett nytt.
Här kommer lite bilder.



Nu åker jag tilll jobb, ha en trevlig dag!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder!!! Och snygg jacka (men "inveg"?).
    Kram Moster M

    SvaraRadera
  2. Tack, tack, Jag känner mig lite som en naturfotograf ibland för det är mest växter o dyl jag fotar. Jag vet, "inveg" var kanske inte ett resultat av min bästa svenska. Såg det inte förrän jag publicerat inlägget och då hann jag inte ändra. Sorry :)

    SvaraRadera
  3. Hej skatt
    Snygg jacka och fina bilder
    Kram

    SvaraRadera