måndag 4 juli 2011

Kusinbesök

När det är fullbokade dagar blir bloggen lidande, sorry, jag ska skärpa mig.
I helgen var det ju kusinbesök från Växjö och även om jag typiskt nog jobbade hela helgen hanns det ändå med ett snabbesök hos mamma och pappa på fredagkväll efter jobb och lite grillning på lördagen. Mycket trevligt. Bilder kommer snart.

Nu är det dags för mig att ta tag i det här med träning och vettig mat igen. Senaste veckorna har det slarvats något väldigt. Igår avslutade jag veckan med glass, maränger och kolasås men nu är det nyttigare alternativ som gäller. Lite träning tänkte jag också försöka hinna med i veckan som faktiskt ser ganska lugn ut än så länge.

Nu ska jag nog baka lite bröd och göra lite matlådor att ha i frysen. I eftermiddag blir det jobb med imorgon är jag ledig. :-D

Tjingelig så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar